Eesti parim värbamisturundustegu on lennujuhi kampaania
13. veebruaril autasustati 2019. aasta parimaid värbamisturundustegusid tööandja brändingu agentuuri Instar EBC ja CV-Online’i korraldatud üritusel „Värbamisturundusauhinnad 2020”. Personali- ja turundusvaldkonna ekspertidest koosneva žürii hinnangul oli 2019. aasta parim värbamisturundustegu Lennuliiklusteeninduse AS-i lennujuhi kampaania.
Lennujuhi kampaania jäi žüriile silma oma ainulaadsete lahendustega ameti populariseerimisel. Üks kampaania osa oli võistluslik telesari „Taevavalvurid,” mille eesmärk oli läbi vaatemängulise lennujuhtide valiku tutvustada laiemalt publikule lennujuhi elukutset, selgitada lennujuhtimisteenuse olemust ning lennundust laiemalt. „Alguses tundus see idee hirmutav, kuna lennujuhi töö ja nende valikuprotsess ei ole visuaalselt väga atraktiivne,” rääkis Lennuliiklusteeninduse AS-i personalijuht Ere Keerig-Kont. Veel lisas ta, et vaatamata oma hirmudele jõuti koostöös loovagentuuriga Optimist ja produktsioonifirmaga Downtown väga hea lõpptulemuseni. „Tegemist on lennujuhtimise valdkonnas kindlasti ainulaadse ettevõtmisega, mis on praeguseks huvi äratanud ka ülemaailmses lennujuhtide ühenduses.”
Kaader saatest “Taevavalvurid”
Saadet saab järelvaadata SIIN.